Nieuw logo, nieuwe website!
door Marjan Schaapman op 21 december, 2013

De Van Doorn Stichting heeft een nieuw logo en een nieuwe website! Met een frisse uitstraling en een moderne site gaan we ook in 2014 weer hard aan de slag voor een 'learning opportunity for everybody'!

Na 10 jaar trouwe dienst kraakte onze oude website letterlijk in haar voegen, en de laatste maanden waren we daardoor online ook slecht bereikbaar. Bovendien konden we met die website onvoldoende invulling geven aan onze ambitie om meer sponsors en donateurs te werven voor kleine projecten, en aan de slag te gaan met crowdfunding.
Toen dit najaar website- en webapplicatiebouwer Zaaks! uit Utrecht aangaf voor eigen rekening onze nieuwe website te willen bouwen ėn hosten, was dat dan ook fantastisch nieuws. En na een paar weken flink doorwerken is het dan nu zover; de nieuwe site is online!

Logo      >>>>>>>>        Vandoorn NL Logo

We hebben deze gelegenheid aangegrepen om ook het oude vertrouwde logo te vervangen. Dat ging ons best aan het hart… maar na 10 jaar was het tijd voor modernisering en we denken dat dit nieuwe logo een goede, en actuele weergave is van waar de Van Doorn Stichting voor staat. Het logo is kosteloos ontworpen door Willy Cremers van Cremers visuele communicatie uit Nijmegen en daarvoor zijn wij haar enorm dankbaar!

We zijn natuurlijk heel erg blij en enorm trots op dit resultaat, maar we zijn nog niet klaar. Omdat de oude site echt zo snel mogelijk vervangen moest worden hebben we ervoor gekozen de nieuwe site nu even alleen in het Nederlands online te brengen – in de komende weken wordt daar ook nog een Engels- en Franstalige variant aan toegevoegd.

We horen graag je reactie op ons nieuwe logo en deze nieuwe website, en staan altijd open voor verbetersuggesties!