Uit eten in Nijmegen voor LOSUP!
door Marjan Schaapman op 25 juni, 2014

Vanaf 1 juli zijn er wel twee héle goede redenen om in Nijmegen uit eten te gaan! Want bij In de Kazerne en Thuis bij Fien kunt u niet alleen heerlijk en gezellig lunchen of dineren, maar bij deze twee restaurants loopt ook een prachtige sponsoractie: samen geven zij bekendheid aan de Van Doorn Stichting en verdubbelen zij de gift van hun gasten voor ons project LOSUP in Kenia!

Marcel en Jacqueline Aalbers en Mark Nijhuis, uitbaters van de restaurants In de Kazerne en Thuis bij Fien, zouden - net als wij - heel graag willen dat onderwijs voor meer kinderen vanzelfsprekend wordt, net zo vanzelfsprekend als voor onze Nederlandse kinderen. In vele landen is dat niet het geval en voor het zover is, is er nog een lange weg te gaan. Marcel, Jacqueline en Mark willen hier graag met hun restaurants een steentje aan bijdragen.

De Van Doorn Stichting is een organisatie die concreet zorgdraagt voor de financiering van onderwijs en het creëren van opleidingsmogelijkheden voor kansarme jongeren in met name Afrika en Azië. Marcel, Jacqueline en Mark willen de Stichting daarbij graag steunen en hebben een prachtige sponsoractie opgezet. Vanaf 1 juli vragen zij hun gasten om samen met hen bij te dragen aan het project LOSUP, dat gericht is op het creëren van landbouwonderwijs voor weeskinderen in Lambwe Valley in Kenia. Samen, want de restaurants In de Kazerne en Thuis bij Fien zullen de giften van hun gasten verdubbelen!

Wij nodigen bij deze iedereen dan ook graag uit om bij deze restaurants te gaan eten en zo bij te dragen aan learning opportunity for everybody!

logo in de Kazerne              logo thuis bij Fien

www.IndeKazerne.nl | www.ThuisbijFien.nl