Hotel boeken en VDS steunen? Via BookDifferent.com!
door Marjan Schaapman op 13 maart, 2015

Een hotel boeken en tegelijkertijd de Van Doorn Stichting steunen: dat kan nu in 1 keer! Reserveer via BookDifferent.com!

Wist je dat een hotel boeken de wereld mooier kan maken? Het is echt zo. Want als je een hotel reserveert via http://vandoornstichting.bookdifferent.com wordt de helft van de commissie aan ons gedoneerd!

Hoe werkt BookDifferent?

Omdat BookDifferent een stichting is die geen winst nastreeft, kunnen zij per hotelreservering 50 procent van hun verdiensten doneren aan een door jou te kiezen goed doel. De andere helft wordt gebruikt om de site draaiend te houden, het gebruikersgemak te handhaven en waar mogelijk en noodzakelijk verbeteringen aan te brengen.

Voor de uitvoering van je hotelreservering werkt BookDifferent samen met Booking.com, de grootste en goedkoopste hotelboekingssite ter wereld, en worden dezelfde prijzen gehanteerd. Dus net als bij Booking.com geldt ook voor de boekingen via BookDifferent een laagsteprijsgarantie. BookDifferent ontvangt commissie voor elke hotelboeking en doneert van die commissie gegarandeerd 50 procent aan het door jouw te bepalen goede doel. De verdere afhandeling van de hotelboeking verloopt via Booking.com en je ontvangt daarvan dan ook een e-mail met de bevestiging van jouw reservering.

Van Doorn Stichting steunen?!

Wil je zeker weten dat de bijdrage van jouw hotelreservering naar de Van Doorn Stichting gaat? Maak je reservering dan via http://vandoornstichting.bookdifferent.com!