Leonie Haas winnaar zomerprijsvraag!
door Marjan Schaapman op 08 augustus, 2017

De zomerprijsvraag is gewonnen door... Leonie Haas! Zij heeft een prachtig ontwerp gemaakt voor de t-shirts die we nu gaan laten drukken en verkopen t.b.v. het RTYP-project in Kenia! Gefeliciteerd, Leonie!

Deze zomer heeft de Van Doorn Stichting een prijsvraag uitgezet met de opdracht een t-shirt te ontwerpen dat uiting geeft aan onze slogan: Learning opportunity for everbody! In totaal ontvingen we 4 inzendingen. De jury (de bestuursleden van de Stichting) wees de prachtige inzending van Leonie Haas aan als winnend ontwerp:

Voorkant _Leonie Haas

Onze felicitaties zijn voor Leonie, maar we bedanken ook Leo, Erna en Emmanuel voor hun inzendingen!

Dit betekent dat we nu de druk en verkoop van de t-shirts zo snel mogelijk in gang zetten want de opbrengst daarvan gaat ten goede komen aan het Reality Tested Youth Program in Kenia! Hou onze website en social media in de gaten en zorg dat je zo'n mooi, origineel t-shirt scoort!

PS. Meer werk zien van Leonie? Kijk op Leonie Haas illustration & design