Sponsors

De volgende projecten zijn - deels of geheel - gefinancierd vanuit het Addo Kranendonk Fonds:

Andere sponsors van projecten van de Van Doorn Stichting zijn:

Logo Unique

Unique is geen uitzendbureau, maar een hr-partner die op eigen, succesvolle wijze wervend en werkend Nederland samenbrengt. De Unique Foundation steunt eigen medewerkers die geld inzamelen voor een doel waarmee zij affiniteit hebben: zoals de uitbreiding van het kleine centrum voor vakopleidingen voor straatkinderen in Dagoretti Corner in Nairobi, Kenia!

2017-

Logo ASN Foundation

De ASN Foundation heeft met een gift de helft van de capaciteitsuitbreiding van de school in Noukoula, Mali gefinancierd.

De ASN Bank zet zich in om de duurzaamheid van de samenleving te bevorderen en laat zich daar in haar economisch handelen door leiden. Economische groei mag volgens de ASN Bank niet ten koste gaan van het milieu, de natuur, kwetsbare bevolkingsgroepen of anderszins worden afgewenteld op toekomstige generaties. In Nederland is de ASN Bank sinds 1960 voorloper op het gebied van duurzaam bankieren. De bank is actief op het gebied van beleggen, sparen, betalingsverkeer en duurzame financieringen. De ASN Bank heeft ruim 650.000 klanten en een totaal beheerd vermogen van € 13,6 miljard.
Via de ASN Foundation ondersteunt de ASN Bank projecten over de hele wereld. Het doel van de ASN Foundation is geld beschikbaar te stellen aan organisaties en projecten om duurzame initiatieven mogelijk te maken.
Ga voor meer informatie naar www.asnbank.nl of www.asnbank.nl/foundation

logo in de Kazerne        logo thuis bij Fien

Restaurant In de Kazerne uit Nijmegen en Thuis bij Fien uit Wijchen sponsoren de andere helft van de capaciteitsuitbreiding van de school in Noukoula, Mali.

De Kazerne bevindt zich op een prachtige lokatie in Nijmegen en is de hele week geopend vanaf 11.00u. Vanaf 12:00 uur is de keuken open en kun je genieten van de keukencreaties van onze chefs Jules en Oliver en hun team. In de Kazerne krijg je 100% eerlijk, veel biologisch en een groot aantal mooie lokale producten die in heerlijke ontbijt-, lunch- en avondgerechten zijn verwerkt. Reserveren kan via www.indekazerne.nl

Thuis bij Fien, een gezellige, huiselijke eet- lunch en borrelgelegenheid in Wijchen. Thuis bij Fien is dagelijks geopend vanaf 12.00 uur, maar op zondag al vanaf 09.00 uur voor Fiens Lazy sunday Family Breakfast. Reserveren kan via www.thuisbijfien.nl.

logo KWA bedrijfsadviseurs

KWA bedrijfsadviseurs uit Amersfoort sponsort de uitbreiding van het kleine centrum voor vakopleidingen voor straatkinderen in Dagoretti Corner in Nairobi, Kenia.

Logo AFAS Foundation

Dankzij een donatie van de AFAS Foundation kunnen gereedschappen en materialen aangeschaft worden om schoolmeubilair te maken ten behoeve van de uitbreiding van de Chepkorio Ambachtsschool in Elgeyo-Marakwet County, Kenia.

De AFAS Foundation inspireert en doet. De stichting is in 2016 door AFAS Software uit Leusden opgezet om succes te delen, dromen waar te maken en de ontwikkeling van mensen te stimuleren. Eenvoudig gezegd, de AFAS Foundation is er om mensen blij te maken. Dat gebeurt binnen de kaders onderwijs, gezondheidszorg en maatschappij in binnen- en buitenland.

Logo Unie Van Soroptimisten

De Soroptimist Club - West Betuwe heeft met een prachtige donatie de aanschaf van trainingsmiddelen (machines, gereedschappen, materialen voor handenarbeid, benodigdheden voor de opleiding tot kleermaker) voor het 2e Safe House / Vocational Training Centre in de Mara/Serengeti-regio van Tanzania mogelijk gemaakt.

De Unie van de Soroptimistclubs in Nederland, Suriname en Curaçao: Nederlandse Soroptimisten al 90 jaar in actie voor vrouwen en meisjes. Soroptimisten zijn zusters, Sorores, die het beste, het optimale, nastreven. Soroptimisten willen de levensomstandigheden en de status van vrouwen en meisjes verbeteren door middel van onderwijs en economische en politieke bekrachtiging. Het thema van 2011-2030 luidt dan ook: "Empowerment of Women through Education and Leadership".

logo in de Kazerne        logo thuis bij Fien

Restaurant In de Kazerne uit Nijmegen en Thuis bij Fien uit Wijchen sponsoren de uitbreiding van een centrum voor beroepsopleidingen in Oeganda, een mooi project t.b.v. werkgelegenheid voor jongeren!

logo Transpetrol Foundation

The Transpetrol Foundation heeft een belangrijke financiële bijdrage geleverd aan de uitbreiding van een centrum voor beroepsopleidingen in Shinyanga-Tanzania, een mooi project t.b.v. bestrijding van werkloosheid onder jongeren!

logo KWA bedrijfsadviseurs

KWA bedrijfsadviseurs uit Amersfoort maakte het mogelijk 13 stageplaatsen in Ghana te realiseren.

Van Doorn AV Producties

Van Doorn AV Producties uit Soest heeft kosteloos voor ons een prachtige bedrijfsfilm gerealiseerd. Wij bedanken ook actrice Kelly Dorenbusch voor haar kosteloze bijdrage en het Corderius College in Amersfoort voor het beschikbaar stellen van het schoolgebouw als opnamelocatie.

logo Eerlijk Delen

Stichting Eerlijk Delen heeft een belangrijke financiële bijdrage geleverd aan de bouw van 3 nieuwe klaslokalen ten behoeve van de verbetering van de capaciteit en kwaliteit van onderwijs in Noukoula in Mali.

logo Rabobank

Share4More, het medewerkersparticipatiefonds van de Rabobank, heeft een substantiële financiële bijdrage geleverd aan het slaan van een waterput en de aanleg van een groentetuin ten behoeve van de verbetering van de capaciteit en kwaliteit van onderwijs in Noukoula in Mali.

logo The Collector

Bed & Breakfast The Collector uit Amsterdam heeft ons project LOSUP in Kenia met een belangrijke bijdrage gesponsord.

logo in de Kazerne        logo thuis bij Fien

Een prachtige sponsoractie van twee restaurants in Nijmegen: In de Kazerne en Thuis bij Fien geven samen bekendheid aan de Van Doorn Stichting en verdubbelden de gift van hun gasten voor ons project LOSUP in Kenia.

logo Zaaks

Webbouwer Zaaks! uit Utrecht heeft voor eigen rekening de bouw en hosting van deze website gerealiseerd.

logo Cremers

Dankzij Willy Cremers van Cremers Visuele Communicatie uit Nijmegen heeft de Van Doorn Stichting een prachtig nieuw logo.

logo Rabobank

Share4More, het medewerkers-participatiefonds van de Rabobank, heeft de opzet van een kleermakersopleiding voor de Hope for the Communities Foundation in Tanzania gesponsord.

2012

Ineke Sutmuller, Kitty van Woezik, Wil Nijenhof uit Nijmegen en Jan-Jaap van der Ven, Arnold Hop en Robert de Graaf uit Spakenburg hebben met een inzamelingsactie het benodigde budget van EUR 1.200,- bij elkaar verzameld voor de aanschaf van een laptop, projector en projectiescherm voor het Anna Nanjala opleidingscentrum in Lodwar, Kenia.

Kraan Holding BV, Kantoor Lage Markt (Nijmegen), ASC Sport en Water BV hebben de renovatie van de Outering High School in Nairobi, Kenia gesponsord.